مردم کلاله بیش از 34میلیارد ریال زکات پرداخت کردند
درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید
موضوعات
آخرین مطالب
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان کتاب های احمدگلستانی و آدرس ahmadgolestani.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان


ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 194
بازدید دیروز : 1
بازدید هفته : 195
بازدید ماه : 356
بازدید کل : 3515
تعداد مطالب : 145
تعداد نظرات : 2
تعداد آنلاین : 1

کتاب های احمدگلستانی
تالیفات

 

 

                         مردم کلاله بیش از 34 میلیارد ریال زکات پرداخت کردند

 

       کلاله - ایرنا - معاون توسعه مشارکت های مردمی کمیته امداد امام خمینی(ره)کلاله، میزان زکات جمع آوری شده امسال را 34میلیاردو172میلیون ریال اعلام کرد و گفت: مردم این شهرستان در پرداخت فریضه زکات رتبه اول استان گلستان راکسب کردند.

 

آخوند ˈامان دردی کوچک نژاد ˈ روزسه شنبه درگفت و گو با خبرنگار ایرنا، افزود: زکات جمع آوری شده در هر منطقه صرف نیازهای مردم و عمران و آبادانی همان منطقه هزینه می شود.


وی گفت: یکی ازکشاورزان شهرستان 700 میلیون ریال زکات خود را به خرید یک دستگاه دیالیزاختصاص داد که این دستگاه خریداری و دربیمارستان حضرت رسول اکرم(ص)کلاله نصب شد و از آن بیماران کلیوی منطقه،استفاده می کنند.
وی گفت: 14 میلیارد و 893 میلیون ریال از زکات جمع‎آوری شده و تشویقی دولت برای پروژه های عمرانی از قبیل مسجد، حسینیه، زینبیه، خانه عالم و قرآن، پروژه های دهیاری و استانداری، پروژه های بسیج و سپاه، حوزه علمیه و طرح‎های مشابه هزینه شده است.


آخوند کوچک نژاد خاطر نشان کرد: همچنین 22 میلیارد و 755 میلیون ریال برای طرح های حمایتی از قبیل درمان، تحصیل، ازدواج، آزادی زندانیان (بدهکاران دیه غیر عمد) مسکن و سایر موارد حمایتی در شهرستان هزینه شده است.
به گفته وی، شورای زکات کلاله با مشارکت ائمه جمه وجماعت، روحانیون و رابطین زکات، برای ترویج این فریضه الهی در بین اقشار مختلف مردم تلاش‎های بسیاری را انجام   می دهد.

 

                                                         منبع : خبرگزاری جمهوری اسلامی



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: