دولت میانمارمسئول جنایات انسانی است
درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید
موضوعات
آخرین مطالب
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان کتاب های احمدگلستانی و آدرس ahmadgolestani.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان


ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 116
بازدید دیروز : 1
بازدید هفته : 117
بازدید ماه : 278
بازدید کل : 3437
تعداد مطالب : 145
تعداد نظرات : 2
تعداد آنلاین : 1

کتاب های احمدگلستانی
تالیفات
چهار شنبه 7 اسفند 1392برچسب:, :: 18:16 ::  نويسنده : گلستانی       

دولت میانمار مسئول جنایات انسانی در این کشور است

 

8588081679887484569929410070

 

سازمان حقوق بشر جنوب شرق آسیا موسوم به «فورتیفای رایتس» با صدور گزارشی اعلام کرد: ملت میانمار و مقامات دولت مرکزی این کشور مرتکب جنایت علیه بشریت شده‌اند.

این سازمان حقوق بشری با انتشار گزارشی با عنوان «میانمار؛ لغو اقدامات و محدودیت‌های توهین‌آمیز علیه مسلمانان روهینگیا»، اسنادی را افشا کرد که دخالت دولت میانمار در کشتار اقلیت روهینگیا را نشان می‌دهد. این گزارش موارد نقض حقوق بشر در میانمار از جمله محدودیت ازدواج و فرزندآوری برای مسلمانان روهینگیا را مورد توجه قرار داده است. متیو اسمیت، مدیرعامل این سازمان حقوق بشری می‌گوید: تأثیرات این محدودیت‌ها بسیار شدید است و دهه‌ها است که از آن‌ها سندسازی به عمل می‌آید اما بنابر دستورات رسمی این اسناد تاکنون از دسترس عموم خارج بوده است. وی افزود: این معماری تجاوز به حقوق اقلیت مسلمان در میانمار منجر به بی‌ثباتی سیاسی و خشونت شده و باید به سرعت از میان برداشته شود. در ادامه گزارش سازمان حقوق بشر جنوب شرق آسیا آمده است: سیاست ممنوعیت بیش از دو بچه برای اقلیت روهینگیا و سیاست لزوم دریافت مجوز دولتی برای ازدواج به منظور کنترل جمعیت مسلمانان از جمله سیاست‌های غیرانسانی دولت میانمار است. اسمیت می‌گوید: دولت میانمار به صورت سیستماتیک مسلمانان روهینگیا را بر مبنای نژاد، دین و جنسیتشان مورد آزار قرار می‌دهد. در این میان بانوان روهینگیا به جرم مسلمان بودن و نیز زن بودن در معرض شدیدترین خشونت‌ها هستند. این گزارش همچنین مستنداتی از گفته‌های مقامات دولتی میانمار در مورد مسلمانان روهینگیا ارائه کرده است. گزارش سازمان حقوق بشری «فورتیفای رایتس» در پایان پذیرفته شدن حق شهروندی مسلمانان روهینگیا و برخورداری آن‌ها از حقوق یکسان را خواستار شده است. سازمان «فورتیفای رایتس»(Fortify Rights) یک سازمان مستقل حقوق بشری است که به تازگی برای رسیدگی به امور حقوق بشر منطقه جنوب شرق آسیا کار خود را آغاز کرده است. این سازمان در آمریکا و سوئیس به ثبت رسیده و مقر آن در بانکوک است.

منبع: ایکنا



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: