نمایی از حوزه علمیه کریم ایشان استان گلستان
درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید
موضوعات
آخرین مطالب
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان کتاب های احمدگلستانی و آدرس ahmadgolestani.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان


ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 65
بازدید دیروز : 9
بازدید هفته : 74
بازدید ماه : 235
بازدید کل : 3394
تعداد مطالب : 145
تعداد نظرات : 2
تعداد آنلاین : 1

کتاب های احمدگلستانی
تالیفات
دو شنبه 5 اسفند 1392برچسب:, :: 8:30 ::  نويسنده : گلستانی       
در روستای کریم ایشان مابین شهرستان کلاله و مراوه تپه حوزه ی علمیه ی قدیمی با بنای منحصر بفرد و باستانی وجود دارد که افراد کمی از وجود آن اطلاع داشته و از آن دیدن کرده اند. این بنای باشکوه و باستانی که با مساعدت مالی خلیفه ی عثمانی و توسط معماری از آن کشور ساخته شده است در روزگاران گذشته محل آموزش علوم دینی برای مردم منطقه بوده است و پس از وفات بانی آن برای سالهای متمادی متروک و بلا استفاده مانده تا اینکه در سالیان اخیر به همت فرزندان و نوادگان حضرت سید قلیچ ایشان دوباره مرمت گشته و هم اکنون نیز کلاس های دروس علوم دینی دایر بوده ، طلبه هایی در آن مشغول فراگیری علوم دینی هستند.

 

نوروز امسال (92) فرصتی دست داد تا از این مکان باشکوه دیدن کنم و تصاویری را تهیه نمودم تا بلکه باعث آشنایی مردم منطقه و  هم وطنانم با این مکان باستانی بشوم . پیشنهاد می کنم حتما از این بنای باستانی و باشکوه در روستای کریم ایشان در مسیر جاده ی کلاله به مراوه تپه دیدن کنید.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: