فعالیت جنبش حماس در مصرممنوع شد
درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید
موضوعات
آخرین مطالب
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان کتاب های احمدگلستانی و آدرس ahmadgolestani.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان


ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 34
بازدید دیروز : 9
بازدید هفته : 43
بازدید ماه : 204
بازدید کل : 3363
تعداد مطالب : 145
تعداد نظرات : 2
تعداد آنلاین : 1

کتاب های احمدگلستانی
تالیفات
چهار شنبه 14 اسفند 1392برچسب:مصر , حماس , ممنوعیت حماس , :: 8:1 ::  نويسنده : گلستانی       

 

دادگاهی در قاهره فعالیت جنبش”حماس” در مصر را ممنوع کرد

 
5632873
 
 
دادگاه رسیدگی به پرونده های فوری در دولت کودتاگر مصر در تازه ترین خوش خدمتی خود به رژیم صهیونیستی حکم به ممنوعیت فعالیت جنبش مقاومت اسلامی “حماس” و کنترل دفاتر آن در قاهره داد.
 

به گزارش مرکز اطلاع رسانی فلسطین به نقل از منابع مصری، این حکم در پاسخ به دادخواست قضایی ارائه شده از سوی سمیر صبری وکیل حقوقی مصری علیه عدلی منصور رئیس جمهور انتصابی ارتش و محمد ابراهیم نخست وزیر و وزیر کشور دولت کودتاگر مصر و درخواست از آنها برای معرفی فوری جنبش حماس به عنوان “سازمان تروریستی” صادر شده است.

 

در دادخواست مذکور آمده است که بسیاری از کشورها نام حماس را نیز مانند جماعت اخوان المسلمین که روابط تنگاتنگی با هم دارند، در فهرست سازمان های تروریستی قرار داده اند.

 

این در حالی است که موسی ابو مرزوق عضو برجسته دفتر سیاسی جنبش حماس نیز از زمان بروز حوادث سوریه در مصر اقامت دارد و برخی منابع مدعی شده اند که همسر وی اخیرا به غزه نقل مکان کرده است.

 

گفتنی است که این حکم همزمان با جنگ تبلیغاتی رسانه های مصر علیه جنبش حماس صورت می گیرد که از زمان کودتا علیه محمد مرسی رئیس جمهور مصر آغاز شده است. در همین راستا، مرسی اخیرا به اتهام جاسوسی برای جنبش حماس مورد محاکمه قرار گرفت و علاوه بر این، جنبش حماس نیز متهم به حمله به زندان های مصری و آزادی رهبران جماعت اخوان المسلمین از آن شده است.

 

مصر در دسامبر گذشته در اقدامی مشابه گروه اخوان المسلمین این کشور را ، سازمانی تروریستی اعلام کرده بود.

در همین حال عزت الرشق، عضو دفتر سیاسی جنبش حماس اعلام کرد: این اقدام که حماس یک سازمان تروریستی در مصر به شمار بیاید، امری بسیار خطرناک است و راه را در مقابل اسرائیل برای حمله به نوار غزه باز می‌ کند.

الرشق اقدام دادگاه مصری “یک خدمت مجانی برای اشغالگران اسرائیلی ” به شمار آورد.

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: